Klanten die online een regeling treffen komen deze keurig na

Bijgewerkt op: 10 okt.



Heeft u wel eens gebeld naar de klantenservice van een grote organisatie? En toen lang in de wacht gestaan om iemand aan de lijn te krijgen? Ik denk dat we hier toch wel een grote frustratie beschrijven van iedereen die telefonisch in contact wil komen omdat ze iets willen wat online niet kan worden opgelost.


Het treffen van betalingsregelingen is iets dat vaak niet online niet kan worden opgelost. Althans tot voor kort dan ! Want nu is er deelbetalingen.nl


Via deelbetalingen.nl biedt u uw klanten een nieuwe betaalmogelijkheid op een moment dat blijkt dat ze hun factuur niet betalen; uw klanten kunnen voortaan zélf een betalingsregeling treffen, Ze hoeven niet te bellen en ze hoeven niets uit te leggen. De schaamtedrempel is weg en uw klanten kunnen toch gaan betalen op een wijze die hen past en waarbij ze zelf aan het roer staan. Daarmee wordt een dure incassoprocedure voorkomen.


Bestaande processen binnen uw organisatie hoeven niet te worden aangepast. De betaaloplossing draait autonoom en automatisch. Betalingen komen echter wél rechtstreeks op uw eigen rekening binnen en kunnen eenvoudig verwerkt worden in de eigen boekhouding.


Waar het treffen van regelingen voorheen een arbeidsintensief en ingewikkeld traject was, is dat voortaan eenvoudig en snel gerealiseerd met de inzet van deelbetalingen.nl.

Wist u dat de door klanten zélf getroffen regelingen keurig worden nagekomen!: 98 % van de getroffen regelingen! Enerzijds omdat uw klanten nagenoeg altijd van goede wil zijn en deze vriendelijk geholpen worden door de mogelijkheid te betalen met mobiele telefoon, maar anderzijds ook doordat aanmaningstrajecten en een duur incassotraject op die manier wordt voorkomen.


Maak het uzelf en uw klanten makkelijk en maak een gratis account aan op deelbetalingen.nl.